Header Ads

Breaking News
recent

کامیاب ناکامیاں......

 ۔ ہم اپنی کامیابی سے اتنا نہیں سیکھتے جتنا ناکامیوں سے سیکھتے ہیں۔ جب ہم کامیاب ہوتے ہیں تو ہم اپنی کامیابی کا جشن منانے میں مصروف ہو جاتے ہیں ۔ جب ہم ناکام ہوتے ہیں تو ہم ناکامیوں کی وجہ تلاش کرتے ہیں۔ناکامی وہ معاوضہ ہے جو آپ کامیابی کیلئے ادا کرتے ہیں۔ دنیا میں جتنے بھی لوگ مشہور ہوئے وہ اپنی ناکامیوں سے سبق سیکھ کر کامیاب اور مشہور ہوئے۔ جتنی ایجادات ہوئیں سب کے پیچھے ناکامیوں کا ہاتھ ہے۔کچھ ناکامیاں ، کامیابیاں ہوتی ہیںاور کچھ کامیابیاں ، ناکامیاں ہوتی ہیں۔ آئیے جائزہ لیتے ہیں کہ کامیاب ، ناکامیاں کونسی ہیں :

 ٭اپنے کاروبار کے پہلے سال کے دوران کوکا کولا کمپنی نے صرف چار سو بوتلیں بیچیں۔

 ٭باسکٹ بال کے سپر سٹار مائیکل جورڈن کا نام اپنے ہائی سکول کی باسکٹ بال کی ٹیم سے نکال دیا گیا تھا کیونکہ کوچ کو یقین تھا کہ وہ اس قابل نہیں ہے۔ 

٭ونٹسن چرچل چھٹی جماعت میں فیل ہوگیا تھا۔ونٹسن چرچل کو آکسفورڈ اور کیمبرج یونیورسٹی نے داخلہ دینے سے انکار کر دیا تھا۔

 ٭تھا مس ایڈیسن کو سکول میں ’’بے حد سست‘‘ کا خطاب ملا تھا۔ اس کے اساتذہ کا کہنا تھا کہ وہ اتنا بدھو ہے کہ کچھ سیکھنے کے قابل نہیں ہے۔تھا مس ایڈیسن نے جب بجلی کا بلب بنایا تو وہ کامیابی سے قبل دو ہزار دفعہ ناکام ہوا۔ جب اس سے اس بارے میں پوچھا گیا تو اس نے شاندار جواب دیا کہ’’ میں ناکام نہیں ہوا، میں نے 1999 ایسے طریقے دریافت کر لیے ہیں جن سے بلب نہیں جلتا۔‘‘

      جان کوم کو مشہور سماجی رابطے کی ویب سائٹ فیس  بک نے ملازمت ینے سے انکار کردیا تھا۔ ۔ 

٭البرٹ آئن سٹائن چار سال تک بولنے ، اور سات سال تک لکھنے کے قابل نہیں ہوا تھا۔ اسے ’’کند ذہن ’’ ہونے کا طعنہ ملتا تھا۔ البرٹ آئن سٹائن کا ڈاکٹریٹ کا مقالہ یونیورسٹی آف برن کی طرف سے یہ کہ کر مسترد کردیا گیا تھا کہ یہ بے تکا اور غیر حقیقی ہے۔ ٭گرا ہم بیل نے جب ٹیلی فون ایجاد کیا تو اسے کہا گیا کہ اس کا کوئی بھی استعمال نہیں کرے گا۔ ٭لوئس پاسچر کا کیمسٹری کی جماعت میں شمار سب سے نچلے درجے میں ہوتا تھا۔ 

٭دنیا کا تیز ترین کرکٹ باؤلر شعیب اختر 5 سال کی عمر تک چل نہیں پایا تھا۔ علاوہ ازیں اس کے پاؤں بھی چپٹے ہیں۔

 ٭مائیکرو سافٹ ونڈوز کے بانی بل گیٹس نے اپنی یونیورسٹی کی تعلیم مکمل نہیں کی تھی۔ 

٭ابراہم لنکن بچپن میں جوتے گانٹھتا تھا۔

 ٭دنیائے کرکٹ کابا دشاہ سچن ٹنڈولکر دسویں جماعت میں فیل ہوگیا تھا۔

 ٭فٹبال کا سپر سٹار میسی ہوٹلوں میں چائے بیچ کر اپنی ٹریننگ کے اخراجات پورے کرتا تھا۔ 

٭اس صدی کا سب سے بڑا سائنسدان ،سٹیفن ہاکن، بولنے ، چلنے ، اور حرکت کرنے سے محروم ہے ۔ ٭

No comments:

Powered by Blogger.