Header Ads

Breaking News
recent

ضلع وہاڑی

محل وقوع: ضِلع وِہاڑی پاکستان کے صوبہ پنجاب کا ایک ضلع ہے۔ اس کا مرکزی شہر وہاڑی ہے، 1998 میں کی آبادی کا تخمینہ 20,90,416 تھا۔ ضلع وہاڑی میں عمومی طور پر اردو، پنجابی بولی جاتی ہیں۔ اس کا رقبہ 4364 مربع کلومیٹر ہے۔ضلع وہاڑی یکم جولائی 1976ء کو ضلع ملتان کی تین تحصیلوں (وہاڑی، میلسی، بوریوالہ) کو یکجا کرکے ضلع وہاڑی بنادیا گیا جس کا صدر مقام وہاڑی شہر ہے۔ وہاڑی کا مطلب’’سیلابی پانی کی گزرگاہ کی وجہ سے آبادی‘‘ ہے۔ ضلع وہاڑی دریائے ستلج کے دائیں کنارے پر واقع ہے ضلع کی جنوبی سرحد کے ساتھ ساتھ دریائے ستلج بہتا ہے۔

 ضلع وہاڑی میں اردو اور پنجابی بڑی زبانیں ہیں۔ سکولوں اور دفاتر میں زیادہ تر اردو اور انگریزی رائج ہے 1998ء کی مردم شماری کے مطابق ضلع وہاڑی کی 94 فیصد آبادی پنجابی بولنے والوں کی ہے ان 94% میں سے 83 % ماجھی لہجہ بولنے والوں کی ہے ۔ سرائیکی یا ملتانی لہجے کی پنجابی تحصیل میلسی کے کچھ حصوں میں بولی جاتی ہے ۔ ضلع کی کل آبادی کا 11 فیصد پنجابی کا لہجہ سرائیکی بولتے ہیں جبکہ باقی 6 % دیگر زبانیں (پشتو وغیرہ) بولتے ہیں۔ اردو قومی زبان کے طور پر ہر جگہ بولی اور سمجھی جاتی ہے جبکہ انگریزی پڑھے لکھے طبقے میں مقبول ہے۔

 جغرافیہ:ضلع وہاڑی کے درمیان واقع ہے۔ اس کے جنوبی طرف ضلع بہاولنگر اور ضلع بہاولپور مشرقی طرف ضلع پاکپتن مغربی جانب ضلع لودھراں اور ضلع خانیوال اور شمالی طرف ضلع ساہیوال اور خانیوال واقع ہیں۔ ضلع وہاڑی کا کل رقبہ 4364 مربع کلومیٹر(1685مربع میل) ہے۔ اس کی لمبائی تقریباً 93 کلومیٹر (58میل) اور چوڑائی 47 کلومیٹر(29میل) ہے۔ 

ضلع وہاڑی کا زیادہ تر علاقہ میدانی اور زرخیز زمین پر مشتمل ہے اس کی زمین کپاس، گندم اور دیگر زرعی اجناس کے لیے انتہائی موزوں ہیں۔ ضلع وہاڑی نیلی بار علاقے میں ہے جو دریائے ستلج اور دریائے راوی کے درمیان کا علاقہ ہے۔ ضلع وہاڑی کی زرخیز زمین دریائے چناب اور راوی کے پانی سے سیراب کی جاتی ہے۔ ضلع وہاڑی میں وسیع اور اچھا نہری نظام موجود ہے اس میں دو بڑی نہریں ہیں پاکپتن کینال اور میلسی کینال(سدھنائی میلسی لنک کینال)۔ ضلعے میں تمام چھوٹی بڑی نہروں کی تعداد 19 ہے جن کی کل لمبائی 1380 کلومیٹر ہے۔ 

نْلّہ:دریائے بیاس کا مقامی نام وِیاہ بھی ہے دریائے بیاس کی پرانی گزرگاہ ضلع وہاڑی میں ہی واقع ہے جسے سک بیاس کا نام دیا جاتا ہے اسے نلہ بھی کہتے ہیں شدید بارشوں اور سیلاب کے دوران کبھی کبھار اس میں پانی آجاتا ہے یہ شیخ فاضل کے قریب وہاڑی میں داخل ہوتا ہے اور پکّہی موڑ اور پْل کے قریب دریائے ستلج سے ملتا ہے۔ نلہ کا راستہ کئی سالوں سے تبدیل ہوتا رہا ہے اب یہ بورے والہ سے چند کلومیٹر کے فاصلے پر واقع ہے۔

 کھیل:ضلع وہاڑی کی سرزمین نے کئی کھلاڑیوں کو جنم دیا ہے۔ یہ علاقہ ہاکی میں مشہور ہے۔ کھیل میں وہاڑی سے تعلق رکھنے والے کھلاڑیوں کی فہرست درج ذیل ہے۔ وقار یونس قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان وسیم احمد قومی ہاکی ٹیم کے سابق کپتان چوہدری طلعت وحید گولڈ میڈلسٹ۔ انٹر بورڈ اتھلیٹک چیمپیئن شپ(لانگ جمپ) محمد سجاد تھوٹا گولڈ میڈلسٹ پاکستان انٹر بورڈ تاکیوانڈو چمپیئن شپ محمد عرفان قومی کرکٹ ٹیم کے سب سے طویل القامت کھلاڑی - 

No comments:

Powered by Blogger.