Wednesday, October 12, 2016

KHAWAJA UMER FAROOQ

مسلمان دہشت گرد نہيں؟

”سارے مسلمان تو دہشت گرد نہیں لیکن سارے دہشت گرد مسلمان ضرور ہیں“ یہ
بات بالکل درست نہیں چونکہ دہشت گردی مسلمانوں کا خاصہ بالکل نہیں پچھلے 250 سالوں میں بے گناہ انسانوں کا قتل جو عیسائیوں کے ہاتھوں سے ہوا ہے پوری انسانی تاریخ میں کسی دوسرے مذہب کے لوگوں کے ہاتھوں سے ایسا ظلم نہیں ہوا؟ دوسری جنگ عظیم میں ساٹھ لاکھ یہودی گیس چیمبرز میں ڈال کر جلا دئیے گئے؟ بش اور بلیر کے مظالم آپ کے سامنے ہیں جرمن نازیوں کے علاوہ کسی پر بھی جنگی جرائم کی وجہ سے بین الاقوامی عدالتوں میں مقدمات نہیں چلائے گئے؟ آج بھی امریکی قیادت اور ان کے سپاہیوں کی سفاکانہ کارروائیوں کی طرف انگلی اٹھانے والا کوئی نہیں؟ جاپان کے شہروں ہیرو شیما اور ناگا ساکی پر ایٹم بم گرا کر معصوم بچوں‘ عورتوں‘ بوڑھوں اور بے گناہ لوگوں کو راکھ کے ڈھیر میں تبدیل کرنا اگر دہشت گردی نہیں تو اور کیا تھا اور کیا اس ساری دہشت گردی کے پیچھے کوئی ایک بھی مسلمان تھا؟

قارئین ان خیالات کا اظہار ہندوستان کے ایک 70 سالہ نہایت تجربہ کار کالم نگار اور بین الاقوامی سطح کے صحافی سوامی ناتھن ایار (Swaminathan Aiyar) نے اپنے ایک حالیہ مضمون میں کیا؟ ایار ایک معروف ہندو قلم کار ہیں جو اکنامک ٹائم کے ایڈیٹر ہی نہیں بلکہ ٹائمز آف انڈیا میں باقاعدہ کالم لکھتے ہیں؟ یہ دو کتابوں Towards Globalisation اور Swaminomics کے مصنف بھی ہیں؟ قلم کار کے مطابق جب آپ سیاسی مفادات کی خاطر سویلین کو قتل کرتے ہیں تو اس کو دہشت گردی کہا جاتا ہے؟ 1881ء میں روس کے حاکم الیگزینڈر دوئم کو اکیس ساتھ کھڑے لوگوں سمیت ہلاک کر دیا گیا؟ 1901ءامریکی صدر Mckinley اور اٹلی کے بادشاہ Humbert کو قتل کیا گیا 1914ءمیں آسٹریا کے آرکڈیوک فرڈینیڈ کی جان لے لی گئی جس سے پہلی جنگ عظیم شروع ہو گئی؟ ان میں سے کوئی دہشت گرد بھی مسلمان نہ تھا؟ ہندو قلم کار کے مطابق انگریز راج میں آزادی کی جنگ لڑنے والے چندرا سیکر اور بھگت سنگھ کو انگریزوں نے دہشت گرد کہا یہ بھی مسلمان نہیں تھے؟

دوسری جنگ عظیم کے فوراً بعد فلسطین پر انگریزوں کا قبضہ تھا؟ یہودی انتہا پسند اپنی آزاد بستی بنانے کیلئے انگریزوں پر بموں سے حملے کرتے؟ ہوٹل تباہ کرتے اور لوگوں کو قتل کرتے تھے؟ انگریز ان کو دہشت گرد کہتے تھے؟ اس وقت کے مشہور یہودی دہشت گردوں میں موشے دایان‘ رابن‘ بیگن اور شیرون جیسے لوگ شامل تھے جو بعد میں اسرائیل کے وزیر دفاع وزیراعظم اور صدر بنے؟ حکومت میں آنے کے بعد انہوں نے اپنی آزادی کی جنگ لڑنے والے فلسطینیوں کو دہشت گرد کہہ کر چن چن کر مارنا شروع کر دیا؟ اب اسرائیل یہ سننے کو تیار نہیں کہ جو کچھ وہ کر رہے ہیں یہ ریاستی دہشت گردی ہے؟
جرمنی میں 1968ءسے لیکر 1992ءتک Meinhoffgang نے بہت لوگ قتل کئے؟ اٹلی کے ریڈ برگیڈ نے وزیراعظم Ardo Moro کو ہلاک کیا؟ جاپان میں ریڈ آرمی نے قتل و غارت کی اسی طرح ایک اور گروپ نے 1995ء میں ٹوکیو میٹرو کے اندر زہریلی گیس چھوڑ کر لوگوں کو ہلاک کیا؟ یورپ میں آئرلینڈ کے کیتھولک عیسائی دہشت گردوں نے تباہی مچائی اور انگلینڈ میں سینکڑوں لوگ ہلاک کئے؟ افریقہ کے اندر دہشت گردی روز کا معمول ہے؟ سپین اور فرانس میں ETA اور Basgne دہشت گردوں کا راج ہے؟ یوگنڈہ کی سالویشن آرمی بچوں کو دہشت گردی کیلئے تربیت دیتی ہے؟

خودکش حملوں کا رواج سری لنکا کے ہندو تامل ٹائیگرز نے ڈالا اور انہوں نے 2003ءسے 2007ءتک 400 خودکش حملے کر کے افغانستان اور عراق کو بھی مات کر دیا پنجاب کا جرنیل سنگ بھنڈرانوالہ اور آسام کے یونائیڈ لبریشن فرنٹ اور ناگاز کے علاوہ جن Maoist دہشت گردوں کا ہندوستان کے 600 اضلاع میں سے 150 اضلاع پر کنٹرول ہے؟ سب غیر مسلم لوگ ہیں ہندو قلم کار نے لکھا؟
" These are secular terrorists and are far ahead of Muslim terrorists ۔"

یعنی یہ سب سیکولر دہشت گرد ہیں اور یہ مسلمان دہشت گردوں سے بہت آگے ہیں؟ ہندو صحافی کے خیال میں مذکورہ بالا حقائق کے باوجود ہم صرف مسلمانوں کو دہشت گرد دو وجوہات کی بنا پر کہتے ہیں ایک تو یہ ہے کہ ہندوستان میں برگر اور روسٹڈ گوشت کھانے والے کالے انگریز مسلمانوں کے خلاف مغربی پراپیگنڈے کو آنکھیں بند کرکے قبول کر لیتے ہیں؟ ہندوستان کی سلامتی کو سب سے بڑا خطرہ Maoists کی طرف سے ہے جو ہندوستان کے تیسرے حصے پر اپنا اثرورسوخ رکھتے ہیں؟ لیکن ہندوستان کے لوگ صرف مسلمانوں پر دہشت گردی کا الزام لگاتے ہیں؟ ہندو صحافی نے لکھا؟

"The root of the post war resurgence in terrorism whether one likes it or not started and happens to be the plight of the six million Palestinians who have been made homeless and humiliated for the last six decades۔"

یعنی آپ پسند کریں یا نہ کریں دہشت گردی کی جڑیں دراصل ساٹھ لاکھ فلسطینیوں کی حالت زار میں ہیں جن کو بے گھر کرکے بے عزت کیا گیا؟ قارئین مغربی بے رحم سماج جو مرضی ہے کہہ لے فلسطین کی سرزمین کی خون سے آبیاری کرنے والے مسلمان دہشت گرد نہیں؟ نہ ہی مقبوضہ کشمیر میں اپنی ماں، بہنوں اور بیٹیوں کی عزت کی حفاظت کی خاطر جان کی بازی لگانے والے ٹیررسٹ ہیں؟ اسی طرح اپنی سرزمین سے حملہ آوروں کو باہر دھکیلنے کیلئے مزاحمت کرنے والے افغانیوں کو Militant کہنا بھی حقائق سے روگردانی کے مترادف ہو گا؟ اس وقت دنیا میں قبائلیوں پر ڈرون حملے کرنے والے فلسطینیوں پر ہوائی حملوں کے مجرم اور پاکستان کے اندر معصوم شہریوں کی جان لینے والے دہشت گرد ہیں؟ مسلم امہ اور خصوصاً پاکستانی قوم کو نہایت صبر اور حوصلے سے اس بربریت کا مقابلہ کرنا چاہئے؟ مستقل مزاجی سے یکجا کھڑے ہو کر ہم بیرونی اور اندرونی خطرات کا مقابلہ کر سکتے ہیں خوف خدا ملک سے محبت‘ دیانتداری‘ ثابت قدمی اور حق کو حق اور باطل کو باطل کہنے کا حوصلہ رکھ کر ہم پاکستان کی فلاح کا راستہ نکال سکتے ہیں جس سے امن اور خوشحالی کے چشمے پھوٹ سکتے ہیں؟ کالم کا اختتام ان چند اشعار:

اپنا قافلہ اسی عزم و یقین سے نکلے گا
جہاں سے چاہیں گے راستہ وہیں سے نکلے گا
وطن کی مٹی مجھے ایڑیاں رگڑنے دے
مجھے یقین ہے چشمہ یہیں سے نکلے گا۔

لیفٹینٹ جنرل (ر) عبدالقیوم
بہ شکریہ روزنامہ نوائے وقت

KHAWAJA UMER FAROOQ

About KHAWAJA UMER FAROOQ -

Stand Up for What is Right Even If You Stand Alone.

Subscribe to this Blog via Email :