All About Pakistan

6/recent/ticker-posts

کیا خبر کیا سزا مجھ کو ملتی ، میرےآقا نےعزت بچا لی از: پروفیسر سید اقبال عظیم




کیا خبر کیا سزا مجھ کو ملتی ، میرےآقا نےعزت بچا لی
از: پروفیسر سید اقبال عظیم
بسم اللہ الرحمٰن الرحیم
صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ
کیا خبر کیا سزا مجھ کو ملتی ، میرے آقا (صلی اللہ تعالیٰ علیہ واٰلہ وسلم) نےعزت بچالی
فردِ عصیاں مری مجھ سے لےکر، کالی کملی میں اپنی چھپالی
وہ عطا پر عطا کرنےوالے اور ہم بھی نہیں ٹلنےوالے
جیسی ڈیوڑھی ہے ویسے بھکاری، جیسا داتا ہے ویسےسوالی
میں گدا ہوں مگر کس کےدر کا؟ وہ جو سلطان کون و مکاں ہیں
یہ غلامی بڑی مستند ہی، میرے سر پر ہے تاج بلالی
میری عمر رواں بس ٹھہر جا، اب سفر کی ضرورت نہیں ہے
ان (صلی اللہ تعالیٰ علیہ واٰلہ وسلم) کےقدموں پہ میری جبیں ہے اور ہاتھوں میں روضےکی جالی
اِس کو کہتےہیں بندہِ نوازی، نام اِس کا ہے رحمت مزاجی
دوستوں پر بھی چشمِ کرم ہے، دشمنوں سےبھی شیریں مقالی
میں مدینےسےکیا آگیا ہوں، زندگی جیسےبجھ سی گئی ہے
گھر کےاندر فضا سونی سونی، گھر کےباہر سماں خالی خالی
میں فقط نام لیوا ہوں ان (صلی اللہ تعالیٰ علیہ واٰلہ وسلم) کا، ان (صلی اللہ تعالیٰ علیہ واٰلہ وسلم) کی توصیف میں کیا کروں گا
میں نہ اقبال خسرو، نہ سعدی ، میں نہ قدسی نہ جامی، نہ حالی

Enhanced by Zemanta

Post a Comment

0 Comments