Header Ads

Breaking News
recent

لندن اسکول آف اکنامکس کا قائد اعظم کی عظمت کو خراج تحسین

بانیِ پاکستان قائداعظم محمد علی جناح کی قائدانہ صلاحیتوں اور عظمت کے احترام میں لندن اسکول آف اکنامکس ( ایل ایس ای) نے انسٹی ٹیوٹ میں ’’ جناح چیئر‘‘ قائم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

ایل ایس ای کے سربراہ اور پروفیسر کریگ کولہن نے وزیرِ اعظم نواز شریف سے ملاقات کے دوران چیئر کے قیام کا اعلان کیا جب کہ اس موقع پر وزیرِ اعظم نے اس کا خیرمقدم کرتے ہوئے ایل ایس ای اور مقامی جامعات کے درمیان مزید تعاون اور اشتراک پر زور دیا۔

لندن اسکول آف اکنامکس کے سربراہ نے پاکستان میں امن و امان کی صورتحال بہتر بنانے پر اپنی خوشی کا اظہار کرتے ہوئے اسے امید افزا قرار دیا جب کہ ان کا کہنا تھا کہ ہم پاکستان میں سیکیورٹی اور معاشی صورتحال کی بہتری دیکھ رہے ہیں اور یہ سب پاکستان کے مثبت تصور کو اجاگر کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہم پاکستان کو اقتصادی لیڈر بنانے اور اس کی پالیسی سازی میں مدد کریں گے۔
پروفیسر کریگ کولہن سے گفتگو میں نواز شریف نے کہا کہ پاکستان دہشت گردی کے خلاف پرعزم ہے اور ملک ترقی کی درست سمت میں جارہا ہے اس کے علاوہ پاکستان خطے میں امن و امان کے قیام کے لیے اپنا بھرپور کردار ادا کررہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان کے ہرکونے میں چھپے دہشت گردوں اور شرپسندوں کا خاتمہ کیا جائے گا۔

No comments:

Powered by Blogger.