Header Ads

Breaking News
recent

ڈیلیٹ کیے گئے ایس ایم ایس واپس لائیں

کتنی دفعہ ایسا ہوتا ہے کہ آپ کے موبائل کا ان باکس بھر گیا اور آپ نے اس کو خالی کرنے کے لیے ڈیلیٹ آل کا بٹن دبا دیا۔ جب تمام پیغامات ڈیلیٹ ہوگئے ،تو آپ کو اچانک یاد آیا کہ اس میں کچھ اہم پیغامات بھی تھے، جن کی آپ کو ضرورت تھی، لیکن اب پچھتائے کیا ہوت جب چڑیا چک گئیں کھیت۔ جی نہیں، اگر آپ اینڈروئیڈ سمارٹ فون استعمال کرتے ہیں ،تو اب پچھتانے کی کوئی ضرورت نہیں کیونکہ اگر آپ نے غلطی سے کسی ایسے ایس ایم ایس کو ڈیلیٹ کر دیا ہے، جس میں کوئی ضروری معلومات تھیں، تو زیادہ پریشان ہونے کی ضرورت نہیں۔

 آپ اینڈروئیڈ سمارٹ فونز کے ذریعے آپ اپنے ڈیلیٹ کیے ہوئے پیغامات بھی واپس حاصل کرسکتے ہیں،جس طرح کمپیوٹرپر آپ کی ڈیلیٹ کی ہوئی فائل ٹریش بن میں چلی جاتی ہے ، ٹھیک اسی طرح اینڈروئیڈ سمارٹ فون پر بھی ہوتا ہے۔ ان فونز پر تمام ڈیلیٹ کیے گئے پیغامات مختصر وقت کے لیے فون میں ہی محفوظ رہتے ہیں اور آپ ان تمام پیغامات کو ڈیٹا ریکوری سافٹ وئیر استعمال کرتے ہوئے دوبارہ حاصل کرسکتے ہیں۔ ڈیٹا ریکوری سافٹ وئیرز آپ کے فون کی سکینگ کر کے ڈیلیٹ کیا گیا ،مواد ڈھونڈ لیتے ہیں۔ 
اس کے لیے آپ ایس ایم ایس بیک ، اینڈروئیڈ ریکوری یا ڈیٹا ریکوری جیسی ایپس استعمال کرسکتے ہیں۔ اگر چہ ڈیلیٹ کیے گئے پیغامات بہت مختصر وقت کے لیے فون میں محفوظ رہتے ہیں ، اس لیے اس بات کی کوئی گارنٹی نہیں کہ آپ کی جانب سے ’’دھتکارا گیا‘‘ پیغام تمام رنجشیں بھلا کر دوبارہ آپ کے پاس آہی جائے ،لیکن کوشش تو کی جاسکتی ہے ناں۔

ویسے آپ کو بتاتے چلیں کہ پیغامات کو محفوظ کرنا تمام فون کمپنیوں کے لیے قانوناً لازمی ہے، لہٰذا اگر ایسا کوئی بھی میسج ہے، جس کی آپ کو قانوناً ضرورت ہے، تو موبائل فون کمپنی وہ پیغام ایس ایم ایس آپ کو دینے کی پابند ہے ،لیکن اس کے لیے آپ کو دستاویزی طور پر یہ ثابت کرنا ہوگا کہ آپ اس پیغام کو عدالت میں پیش کرنا چاہتے ہیں۔

سلیم اللہ

No comments:

Powered by Blogger.