Header Ads

Breaking News
recent

مسجدالحرام میں تین نئے مؤذن حضرات کا تقرر، تعداد 18ہوگئی

 مسجد حرام اور مسجد نبوی کی انتظامی کونسل کے چیئرمین اور امام کعبہ ڈاکٹرعبدالرحمان السدید نے مسجد حرام کے لیے 3 نئے مؤذنین کے تقررکی منظوری دی ہے۔

مسجد حرام میں مؤذن کی خدمات انجام دینے والے نئے مؤذنین میں حسین بن حسن شحات، ہاشم بن محمد السقاف اور عمادی بن علی بقری شامل ہیں۔ نئے مؤذن حضرات کے تقرر سے قبل مسجد حرام میں 15  افراد اذان دینے کے فرائض انجام دیتے تھے اور 3 افراد کی تقرری کے بعد اب ان کی تعداد 15 سے بڑھ کر18 ہو گئی ہے۔
 
مسجد حرام میں اذان کے لیے آنے والے تمام مؤذنین کرام کو حرم شریف میں اذان کے لیے تمام ضروری شرائط پر پورا اترنا ضروری ہوتا ہے اورنئے مقرر کردہ مؤذن جلد ہی اذان کے اپنے فرائض سنبھال لیں گے جب کہ خانہ کعبہ میں اذان کی شرائط پر پورا اترنے والے نمایاں مؤذنین میں صلاح بن ادریس فلاتہ، محمد بن احمد باسعد، عبداللہ بن فیصل خوقیر اور سہیل بن عبدالملک حافظ شامل ہیں۔

واضح رہے کہ مسجد حرام میں مؤذن حضرات کی تقرری کا اختیار حرمین شریفین کی نگران کمیٹی کے چیئرمین کے پاس ہوتا ہے تاہم کسی بھی شخص کو اذان کے لیے کوالیفائی کرتے ہوئے خوبصورت آواز کے ساتھ تلفظ کی ادائیگی کو بھی شرائط و ضوابط کا حصہ سمجھا جاتا ہے۔

No comments:

Powered by Blogger.