Header Ads

Breaking News
recent

یاسر شاہ نے سعید اجمل کی کمی کو پورا کر دیا

پاکستان نے سری لنکا سے گال ٹیسٹ جیت کر بہت عمدہ پرفارمنس کا مظاہرہ کیا ہے مصباح نے ٹاس جیت کر ایک بارش زدہ وکٹ پر سری لنکا کو پہلے کھیلنے کی دعوت دیکر جیت کی بنیاد رکھ دی تھی اس ٹیسٹ میں پہلے دن کا کھیل ہی نہ ممکن ہو سکا اور ٹیسٹ کے دوران بارش کی وجہ سے کھیل رکا رہا اس لئے بھی پاکستانی ٹیم کی جیت کی جتنی تعریف کی جائے وہ کم ہے سری لنکا 300 رنز پر آؤٹ ہو گیا مگر پاکستان 118 رنز پر 5 اہم وکٹ کھو کر سرفراز اور اسد شفیق کی عمدہ اننگز کی بدولت لیڈ لینے میں کامیاب ہو گیا اور بہت مدت کے بعد پاکستان کے آخری کھلاڑیوں نے سو رنز سے اوپر سکور فراہم کیا اور ذوالفقار بابر کی نصف سنچری کو مدتوں یاد کیا جائے گا۔ 
یاسر شاہ نے سعید اجمل کی کمی پوری کر دی میرے نزدیک لیگ سپنروں میں عبدالقادر کے بعد یاسر شاہ ایک عمدہ باؤلر بن کر سامنے آئے ہیں۔ انہوں نے تھوڑے ہی عرصے میں اپنی لیگ سپن کا لوہا منوا لیا ہے۔ پاکستانی کرکٹ کے لئے ایک بری خبر ہے کہ محمد حفیظ کا باؤلنگ ایکشن ایک مرتبہ پھر رپورٹ ہو گیا جس کا مطلب ہے کہ اگر حفیظ پر اب پابندی لگی تو وہ عمر بھر کے لئے باؤلنگ نہ کروا سکیں گے۔

 پاکستان کی سری لنکا کے خلاف عمدہ جیت پر پوری قوم پاکستانی ٹیم مبارکباد کی مستحق ہے کیونکہ سری لنکا کو سری لنکا کے اندر شکست دینا آسان کام نہ تھا ویسے جب چوتھے دن سنگا کارہ آؤٹ ہو گیا تو پاکستان کی جیت کے 75 فیصد چانسز بن گئے تھے گو سری لنکا نے گال کی وکٹ سلو بنائی تھی مگر بارش اور نمی کی وجہ سے وکٹ نے ضرورت سے زیادہ سپن لی جو پاکستان کی جیت کا سبب بنا۔ پاکستان کے پاس سنہری موقع ہے سری لنکا سے ٹیسٹ سیریز جیتنے کا اور یہ موقع ضائع نہیں کرنا چاہئے۔

محمد صدیق

No comments:

Powered by Blogger.