Header Ads

Breaking News
recent

حب الوطنی میں پاکستانی دنیا بھر میں سرفہرست ہیں، سروے..........



ایک بین الاقوامی سروے کے مطابق امریکا، چین اور دیگر ممالک کے مقابلہ میں پاکستانی کہیں زیادہ محب وطن ہیں اور88 فیصد پاکستانی ہر وقت ملک کے لیے جان دینے کو تیار رہتے ہیں۔
گیلپ کے حالیہ بین الاقوامی سروے کے مطابق88 فیصد پاکستانی ہر وقت کے لئے جان دینے کو تیار رہتے ہیں جب کہ اس کے مقابلے میں چینی 74 فیصد، امریکی 58 فیصد اور چلی کے صرف 47فیصد شہری جنگ کی صورت میں ملک کی خاطر ہتھیار اٹھانے پرتیار نکلے۔ گیلپ کی جانب سے پاکستان سمیت امریکا، چین اور چلی کے ممالک میں حب الوطنی اور ملک کی خاطر جان دینے کے جذبے کو چیک کرنے کیلیے سروے منعقد کیا گیا جس کے دوران پاکستان میں مہنگائی، غربت، بے روزگاری، افراتفری، دہشت گردی، بجلی اور لوڈشیڈنگ کے باوجود ملک کی خاطر جان دینے کی بات کی گئی تو سب سے زیادہ پاکستانی اس کیلیے تیار نظر آئے۔

گیلپ سروے کے مطابق 88فیصد پاکستانیوں نے ملک کی خاطر جان دینے کی حامی بھرلی،10 فیصد نے انکار جب کہ 2 فیصد نے کوئی جواب نہیں دیا۔ چین میں 74فیصد نے ہاں،20 فیصد نے انکار جب کہ 6 فیصد نے جواب نہیں دیا۔ اسی طرح امریکا کے 50فیصد شہریوں نے ہاں میں جواب دیا، 41فیصد نے کہا نہیں جب کہ ایک فیصد نے جواب دینے سے انکار کر دیا۔ چلی کے شہریوں نے اس حوالے سے مایوس کن ردعمل کا اظہار کیا جس میں 41فیصد نے ہاں میں جواب دیا۔

No comments:

Powered by Blogger.